Smluvní podmínky
1. Základní údaje o prodávajícím
2. Objednávka zboží
Každá objednávka na sladka-radost.webdone.cz je považována za závaznou a podáním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami, kupní smlouva vzniká převzetím a uhrazením objednaného zboží.
Kupující objednává u prodávajícího zboží, které je uvedeno na internetových stránkách sladka-radost.webdone.cz a to prostřednictvím aplikace, která kupujícímu umožní vybrat druh, množství, cenu zboží, způsob dodání, platbu a vyplnit veškeré údaje uvedené v objednávce, označené prodávajícím jako povinné.
Proces objednávky je ukončen potvrzením a odesíláním objednávky ze strany kupujícího.
Po úspěšném odesílání objednávky Vám přijde e-mail s rekapitulaci objednávky, pokud Vám mail nepřišel nebyla objednávka s největší pravděpodobností uložena! V takovém případě nás kontaktujte.
Objednávky zpracováváme každý pracovní den od 9 do 20 hod.
3. Zrušení objednávky
Kupující může stornovat nebo modifikovat objednávku (pokud ještě nebyla expedována) e-mailem či telefonicky min. 24 hod. před termínem její realizací. Za takto stornovanou objednávku si účtujeme storno poplatek ve výši 40% z celkové ceny objednávky.
Stornování objednávky v termínu 23 hod. a kratším do realizace objednávky je storno poplatek ve výši 100 % celkové hodnoty objednávky.
Pokud zruší objednávku prodávající sladka-radost.webdone.cz, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Změnu doručovací adresy je možné provést na webových stránkách nebo nejraději telefonicky co nejrychleji (před expedici zboží).Lhůta určená na objednání zboží je závislá na době dodání výrobku, ta je zobrazena u každého výrobku zvláště.
4. Dodání zboží
Pokud je objednané zboží skladem je zpravidla expedováno do 24 hodin od přijetí objednávky. Jinak vyřizujeme objednávky během 2 až 4 pracovních dnů.
Přičemž Vás vždy předem informujeme o předpokládaném termínu doručení.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Ovocné kytice a kytice ze sušených plodů doručujeme kurýrní službou jen v Ostravě a blízkém okolí. Cena dopravného je Kč.
5. Převzetí zboží
Zákazník za přítomnosti dopravce je povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
Podmínky převzetí zboží včetně odpovědnostních vztahů se řídí dle podmínek dopravce (vlastní kurýrní služba).
6. Náhrada květin a dárků
Dodané ovocné nebo květiny ze sušených plodů se mohou mírně lišit vzhledem od zboží na našem e-shopu. Pokud k náhradě dojde, uděláme vždy vše pro to, aby se zásilka co nejvíce podobala zakoupenému zboží.
Důvody k náhradě materiálů mohou být z důvodů sezónosti, či problémech s dostupností exotičtějšího ovoce. Pokud k tomuto problému dojde, budete ihned informováni a bude Vám nabídnuta náhradní varianta.
7. Cena
Všechny uvedené ceny jsou konečné. Dopravné se účtuje podle hodnoty a druhu objednávky a místa doručení. Balné je vždycky zdarma.
Jsme plátci DPH.
8. Způsob platby za zboží
1 ) online platební kartou - přes platební systém PayPal, akceptujeme platební karty Visa, MasterCard, AmericanExpress (nejrychlejší, doručení 2-4 dní).
2 ) hotově - za zboží zaplatíte kurýrovi při převzetí zásilky, či při osobním převzetí (doručení 2-4 dní).
3 ) dobírka - za zboží zaplatíte při převzetí zásilky, přímo u Vás doma nebo na poště (doručení trvá 2-5 dní), jenom pro zákazníky v ČR.